O mnie

Monika Bukowska jest ekspertem z  zarządzania projektami oraz etykiety biznesu i protokołu dyplomatycznego. Jest również trenerem, autorką programów szkoleniowych oraz coachem.

Monika to przede wszystkim praktyk. Zdobywała wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi oraz naukowymi, w zakresie całego cyklu trwania projektu (zakresu, jakości, harmonogramu, rozwoju produktu, procesu wdrożeniowego, ewaluacji).

Kompetencje zawodowe rozwijała w firmach oraz instytucjach rządowych, m.in. Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Dyplomacja nie stanowi dla niej tajemnic. Jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Zagadnienia etykiety i protokołu dyplomatycznego poznała od kuchni. Była odpowiedzialna za przygotowanie merytoryczne i organizacyjne delegacji zagranicznych, w tym kilku wizyt ministrów i komisarzy unijnych w Polsce. Posiada także dużą wiedzę dotyczącą programów i projektów unijnych. Przez wiele lat zajmowała się polityką europejską, m.in. odbywając staż w Komisji Europejskiej, w programie  współpracy międzynarodowej w zakresie nauki, technologii i rozwoju INCO (International Cooperation Programme). Pracowała również w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej.

Prowadzenie szkoleń jest jej pasją. Z sukcesem przeszkoliła ponad tysiąc urzędników administracji publicznej w zakresie projektu informatycznego typu workflow.

Biegle posługuje się j. angielskim i hiszpańskim. Przez kilka lat pracowała jako tłumacz języka angielskiego.

Jej misją jest skuteczne wspieranie ludzi i organizacji w realizacji profesjonalnego biznesu opartego na sprawnym zarządzaniu, dobrej komunikacji oraz unikatowej marce opartej na zasadach etykiety biznesu.